【姜濤生日】姜糖落重本買廣告賀偶像22歲生日 姜B電車生日巡遊!廣告鋪天蓋地銅鑼灣變姜濤灣

2021.04.30

ViuTV旗下男子組合MIRROR成員之一的姜濤踏入22歲生日,一眾粉絲「姜糖」出盡法寶慶祝偶像生日。今年繼續有姜糖包起位於銅鑼灣的電車站「百德新街站」賣廣告,更改名為「姜濤灣」。除了電車,姜濤所居住的銅鑼灣地區佈滿姜糖的生日祝福,在鋪天蓋地廣告下由銅鑼灣變姜濤灣。

香港電車在社交平台分享姜濤號電車在鬧市中行走的相片,又透露「百德新街站」叫「姜濤灣」:「但點解百德新街站(53E)又會叫做「姜濤灣」呢?根據資深姜糖解釋,有2個主要原因!1、姜B住喺銅鑼灣,當然要用佢個名為呢一區重新命名 2、姜濤嘅廣告經常出現喺銅鑼灣,無論去到邊都會見到佢 唔怪得之,有姜糖連續3年都鍾情「包起」同一個電車站啦~有見及此,叮叮貓已經盡力安排「姜濤號」呢幾日主要行駛「石塘咀<>北角」路線,不斷穿梭「姜濤灣」滿足大家!」

除了電車,姜糖在各區多個LED屏幕亦有落廣告,令偶像廣告遍佈全港。見到粉絲落力支持自己,姜濤亦在IG回應姜糖,感激大家為他所做的一切。

圖及來源:FB@香港電車、IG@姜濤、Cody OUT OF HOME

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓