夫妻12年前賣樓賺過百萬後一直捱貴租 等跌市再上車不果埋怨落錯車 終日抑鬱搞到離婚

文: Ling Kwok
2021.05.01

置業對夫婦來說,就是人生大事,每一個決定都要深思熟慮。近日有位網民就在討論區分享其朋友「落錯車」的經驗,至今仍後悔,日以繼夜地埋怨大家做錯誤的決定,最後更搞到要離婚。

該網民在討論區「親子王國」發文以「為咗層樓患上抑鬱?」為題,講到身邊有朋友落錯車的經歷:「舊同事於十多年前買咗人生第一層樓,一百八十幾萬新界三房,食正升浪,兩年後三百頭沽出,佢當時話老公睇會跌,再跌先買返,之後樓市發展係點,我相信大家都好清楚。」

賣樓之後,樓市未有再見過趺市,而兩人為住屋問題感到煩惱:「自沽樓後租屋,舊同事搬咗4、5次屋,身心俱疲,多數比人趕走或完約唔租,其間,佢同老公都先後有抑鬱症,要食藥控制住,到現在,佢兩公婆成日都覺得,樓市總會有海嘯價,每日都望樓市跌」最後更搞到離婚收場。

而網民就表示,如果自住的話,最好就樓換樓,先賣出後入市的做法十分冒險,因為樓市易升難跌的情況下,一般都很難再次上車。

來源:親子王國

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓