鄭中基親身體驗做一日拾荒者 為婆婆推車遊走上水執紙皮 望大眾明白拾荒者辛酸

文: Ling Kwok
2021.05.03

鄭中基早前忙完演唱會,其後再繼續更新Youtube頻道,近日上載短片,實現較早前與觀眾講到會有一日職業體驗計劃,就特意到上水探訪近70歲的拾荒者黃婆婆,希望透過一日體驗,令大眾可以尊重拾荒者的工作背後的辛酸。

鄭中基早上9點就去會見拾荒者黃婆婆,對方一早就已經清晨6點拾紙皮,鄭中基在上水街頭為黃婆婆推手推車,邊走邊拾紙皮。

因為有鄭中基的關係,黃婆婆拾到的紙皮數量比平日多,而且平時黃婆婆一人之力難以將一些比較大型的紙皮堆疊好,加上黃婆婆腳痛,有鄭中基的幫忙就可以把紙皮縮小。

而鄭中基後來更幫黃婆婆將堆疊好的紙皮推到回收店售賣,結果所得到的錢比平時多,同時黃婆婆表示拾得的紙皮數量近幾個月最多。

黃婆婆後來在片段表露心聲,講到拾紙皮多年經常受到無禮對待,曾被拒絕拾紙皮,其搵食手推車遭人放火燒,以及途人扔垃圾在紙皮上。黃婆婆更一度講到哽咽,鄭中基希望透過片段,讓大眾知道拾荒者的辛酸,希望他們同樣得到尊重。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓