洪永城為拍劇剃平頭擔心髮線向上移 女友梁諾妍瞓醒嚇親以為係第二個人

文: Ling Kwok
2021.05.06

洪永城即將開拍驚悚新劇《凶宅清潔師》,他在劇中飾演驅魔人,為了新劇更剃了一個skinhead。Tony急不及待張新look擺到社交平台,見到自己髮型如此涼爽,赤裸呈現髮線,他不禁擔心自己髮線向後移。

洪永城在IG曬新Look後,他坦言很擔心髮線問題:「原來我skinhead 都...... 我今日聽到嘅反應係:-你都幾似㗎仔喎 -一休和尚你好 -原來你個頭都幾大㗎喎﹗但我自己就心諗,條髮線好似開始.....喇﹗#凶宅清潔師」他的新髮型引來不少圈中好友留言,好似黃翠如話:「你終於都係堅持自己嘅美學,好!我欣賞!」、陳敏之就話:「有啲似蠟筆小新」、陳自瑤:「個頭都幾圓㗎喎」

最搞笑是女友梁諾妍出了IG Story,拍下了枕邊人洪永城,搞笑地說:「一起身擰轉身,嚇得我,呀(阿)生,你邊位﹗醒起佢尋(噚)日剃光咗個頭。」

圖:ig@洪永城、梁諾妍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓