Apple推出3大免費網上課程 即學iPhone、iPad、iMac隱藏技巧

文: David Tse
2021.05.11

因受疫情影響,Apple門市會定期舉行的「Today At Apple」暫停了一段時間,雖然現時仍未在店內重開,但最近推出了網上課程教學。大家可以留在家中,與Apple的店員專家們學盡iPhone、iPad、iMac的隱藏技巧!一齊黎睇睇點樣報名啦。

首先要進入「Today At Apple at Home」的頁面,然後選擇想要進行課程的Apple Store地點,及教授語言。

確認以後,便有三大課程可以選擇,包括Mac 使用入門、iPad 使用入門和iPhone 使用入門,各課程時長都為一小時。另外亦可以點擊下方「查看日曆」,查看所有即將舉行的課程,或選取想參加的指定課程再查找時間。

然後選擇「登記」,登入自己的Apple ID即可,大家將會收到一封電郵作提示指引。而課程將會使用Cisco Webex Meetings作會面,大家可以預先下載。

Today At Apple at Home

來源:Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓