【iPad Pro 2021】首款M1處理器iPad Pro開箱3大升級 支援5G網絡!鏡頭人物置中/mini-LED

文: David Tse
2021.06.12

早前Apple蘋果推出了最新的iPad Pro,與iMac與Macbook Pro同樣沿用M1處理器,可以支援5G網絡,處理性能相當值得。除此之外各功能硬件都有升級,包括Mini LED 背光技術、人物置中功能。今次小編就為大家開箱實測,一齊黎睇睇啦!

iPad Pro 2021與最新的iMac和Macbook同樣,配備M1處理器,能無線連接5G。可見Apple有意將旗下各類產品都陸續改用M1晶片。而官方宣稱M1的8核心CPU有50%效能提升;GPU的圖像處理效能則有40%提升。適合影片創作者使用,畫圖剪片一流!

另外,新機亦配有Liquid Retina XDR 顯示器,1000000:1的對比度展現畫面細節。更有mini LED技術,讓螢幕下有超過10000粒LED燈,配合ProMotion的120Hz自動適應技術,睇片打機都有更好體驗。但要留意,只有12.9吋的iPad Pro配有Liquid Retina XDR 顯示器。

而其中一樣特別的功能,便是鏡頭的人物置中。當大家使用Facetime、Zoom等視像會議app時,iPad Pro鏡頭會根據人物位置自動調整角度,令人物保持在畫面中央。而且亦支援多人通話,有其他人進入或離開畫面時,鏡頭也會隨之放大縮小。特別適合疫情下經常視像開會的大家。

iPad Pro 2021 售價

11吋:$5999起
12.9吋:$7999起

來源:Apple

 

「5G LAB @天際100」 實時遙距5G駕駛對決 一決高下:https://bit.ly/3eK2yjm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓