日本騎呢偏方望某男星相即可舒緩M痛 女生+醫學專家實測竟證實有效止痛

2021.06.22

不少女生每個月都有數天受經痛困擾,為減輕痛楚用盡方法。最近日本說流傳一個騎呢偏方,只要女生看著一位日本搞笑男明星的照片,即可以舒緩M痛,日本電視節目《ガッテン!》進行實測及邀請到腦神經教授講解,最終更證實此方法真的有效止痛,即睇睇原因!

坊間不時都有奇怪,最近日本就流傳「只要看著搞笑藝人Toshi(トシ)的相片就可以舒緩經痛」,在Twitter更有不少女士證明有。日本節目《ガッテン!》有見及此,就同大家一齊解開這個原因。

節目組先邀請到兩位常靠Toshi照片來止經的女性,在進行日本醫科大學實測,兩位都表示「已靠Toshi照片止痛達一段時間,現時連食止痛藥也不需要」,即按圖睇詳情:

節目組再找來專門研究精神醫學的助理教授肥田道教授表示自己首次聽到用Toshi照片止痛的方法,所以期待以醫學角度分析出Toshi照片與痛楚的關係,即按圖睇詳情:

實驗發現只有Toshi才有舒緩痛楚的功效,於是節目組再找來美國達特茅斯學院研究腦部的教授Tor Wager為大家詳細解釋背後的原,及兩名從未聽過此的女生進行實測,即按圖睇詳情:

 

來源:ガッテン!

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓