【東京奧運】「香港女飛魚」何詩蓓奪奧運銀牌 方力申先哭為敬:好激動,呢面牌真係好難!

文: Ling Kwok
2021.07.28

繼24歲香港劍神張家朗勇奪東京奧運男子花劍金牌後,23歲女飛魚何詩蓓於女子200米自由泳決賽,以1分53秒92打破亞洲紀錄奪得銀牌,取得港隊史上首面游泳獎牌!本是游泳健將的方力申(小方)感受甚大,即出IG Story表達心情。

曾代表香港出戰奧運、過往有「飛魚王子」之稱的方力申,今年有幸有份採訪東京奧運,何詩蓓比賽之前,小方一早抵達現場霸佔最有利位置採訪何詩蓓,當女飛魚得到銀牌的一刻,方力申甚為激動。

小方事後就在IG拍下限時動態,講講下更一度哽咽,流下了男兒淚:「好激動,呢面牌真係好難,游水真係好難!好多問題未問完,但...遲啲再問。作為土生土長嘅香港人,大部分訓練時間喺香港,對我哋係一個好大嘅鼓勵。香港嗰個讀書壓力好大,好多人中間會放棄(游水),游得好嗰幾個先會繼續游。」隔住個Mon都感受到小方由衷的感動。

圖:IG@方力申

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓