MIRROR三子作客汪阿姐家拜年 Liza姐潮學《Megahit》招牌手勢

文: 李欣怡
2022.02.03

汪明荃作為娛樂圈大前輩,新年當然有不少後輩上門向她拜年。今日年初三MIRROR的Edan、Anson Lo及Jer就作客汪阿姐家,向Liza姐同家英哥拜年,汪阿姐更跟上潮流,即席學教主《Megahit》的招牌手勢!

汪明荃作為娛樂圈大前輩,新年當然有不少後輩上門向汪阿姐同家英哥拜年。不過今次就不是TVB藝人,而是隔離台的MIRROR! 

今日年初三赤口傳統不宜拜年,但Edan、Anson Lo及Jer就前往汪阿姐家中拜年。Liza姐發IG帖文稱:「誰說大年初三不適宜拜年?」更指「以蘿蔔糕上海年糕、水果、攢盒招待,大家吃得很開心。」其後Liza姐再貼上影片,跟教主學《Megahit》招牌手勢,十分盞鬼。

其實Edan去年就已經到訪阿姐家拜年,Edan與家英哥因拍攝節目《臺灣文西Only You》結緣,今次帶同Anson Lo及Jer前往拜年就引來網民熱烈討論。鏡粉讚完三子乖仔,又讚Liza姐夠潮,更搞笑問「阿姐怕唔怕俾人雪?」相當風趣。

 

來源:IG@汪明荃

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓