西九小巴路線牌用Emoji表情符號展示地方名勁生動!西瓜/狗仔/馬仔/紙扇符號睇唔睇得明?

文: 黃卓瑩
2022.08.03

廣東話博大精深,原來Emoji(表情符號)都做到「一符號多義」的效果。最近有網民發現有小巴路線牌用Emoji展示地方名,包括用西瓜、狗仔表情符號代表西九文化區,翹起屁股的馬仔、紙扇符號表示屯馬線的意思,仲用了港幣四元、蚊和雞的表情符號表示$4車資,相當盞鬼!

近日有網民在「連登討論區」開post,發現往西九文化區的74D小巴路線牌用Emoji展示地方名,包括西瓜、狗仔表情符號代表西九文化區,翹起屁股的馬仔、紙扇表情符號代表屯馬線(臀馬),$4車資更用上港幣四元、蚊和雞的表情符號代替,非常地道,不過未知遊客會否看得懂?

網民表示路線牌完美展示廣東話文化、創意度十足非常有特色,又指紙扇符號「其實幾畫龍點睛」、「好生動」,不過有人就話圖中不是馬而是驢仔。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

圖及來源:連登討論區


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓