上門睇風水!龍師傅解答風水屋謬誤 背山望海唔一定好、大門對窗唔一定漏財?

文: U Magazine
2022.08.09

大家睇咗幾集羅雲龍師傅去唔同屋企睇風水,相信都學到唔少嘢!今次去一個位於青衣嘅新樓,是典型的蚊型盤格局:開放式廚房、開門見窗及橫樑壓頂等等。聽落全部都係龍師傅講過嘅唔太好風水格局,但正所謂一本通書唔可以睇到老,唔同座向、地理位置都會有所不同,唔想一知半解?不如睇吓龍師傅點講啦!

 

大門對走廊 就是招災?
龍師傅表示,風水其實是一門環境學,所有佈局都會因為地理而有所不同,就好似呢個位於青衣嘅單位,雖然有齊師傅所講,一啲唔太好嘅風水格局,但並唔代表一定唔好,好似之前師傅講過,大門對走廊,就會容易招災。「之前都有講過,大門對長走廊,再望到窗外景色,就會易破財及招災。而呢個單位,雖然面對長走廊,但打開門見唔到窗或景。還有大門不是對正升降機,所以不會有以上問題。」

大門通露台 就是不聚財?
現今新落城住宅,十個戶型入面,佔咗九個單位都係大門直對露台,唔通所有呢類單位都唔聚財?當然不是啦!
其實要看方位以及窗外的景觀而定:「雖然呢個單位,開門就見到窗外景色,但有座山遮擋了視線,不是看得很透徹,所以並不會構成問題。」除此之外,一般來說,窗外對墳墓會影響家人和睦及健康,但就這個單位而言,窗戶並沒有對正山墳,所以影響並不大。
龍師傅最後補充,風水學有一個大原則:因地制宜,然後實事求是。睇落好似嚟嚟去去都係幾個模式,但實質千變萬化,絕對不能一本通書睇到老。
鋅盆與爐灶太近,易引起夫妻爭執,師傅建議在中間位置,放一盆水種植物化解。

廁所穢氣會直沖廚房,會出現腸胃問題,其實只要廁所門常關便可以。
現今住宅都會出現橫樑壓頂情況,但未必個個單位都適合造假天花去化解。師傅表示可以調動睡床位置,盡量將影響減到最低。

一般人都覺得,背山面海的住宅,風水一定好,而今次這個單位反而是面海背山。師傅則表示,不能概括而論,有些座向反而背海望山會更好,例如中環匯豐銀行總行及禮賓府等。
【info】
羅雲龍玄學工作室
https://www.facebook.com/LawrenceLawWorkshop

text /ThEo
Interview /ThEo、Yuen
Photo / Ricky、 Kee

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓