馬鞍山廣告人型格居室 光猛慳位廚房連用餐區 三邊落床無地台主人房

文: U Magazine
2022.10.19

今次呢個位於馬鞍山星濤灣嘅單位,屋主原來係個廣告人,經常要 WFH 度蹺搵靈感,所以當然要求間屋舒適得嚟又要有型格!但間屋嘅原則原來有幾個大問題:廚房細、無乜位置放飯枱、間隔牆又令到兩間睡房唔實用兼採光差…… 睇吓設計師點樣將間屋大變身,解決晒呢啲問題之餘,仲整到間屋好有個性啦﹗

這個 500 多呎的單位戶主是位廣告人,難怪設計既簡約又具型格。

但單位未裝修前間隔不實用,兼且採光不理想,門口位亦很狹窄。

單位原則(左)有4大問題:
1.梗廚太細不好用;2.廚房梗牆身形成走廊,又難放置飯枱;3.多磚牆間隔,影響採光;4.兩間睡房偏細。
設計師動腦筋將其一一化解。

先解決廚房問題,將廚房磚牆拆去,改成開放式廚房,在原來牆身位置設用餐區。

廚房結合用餐區不單慳位,還一舉三得,將客廳落地玻璃窗光線引入直達大門口令室內更光猛,亦令整個客飯廳感覺歸一。

大門和附近的儲物櫃、雪櫃都採用炭灰色。廚房和用餐區就使用白色,與大門一帶構成強烈對比,視覺上就有立體感。

餐枱仲有充電位。

廚房布置還有一個心思位,就係採用中島式抽油煙機,避免阻擋廚房窗的光線。

客廳與廚房之間有一道趟摺門,需要時可以阻隔油煙和分隔兩個空間。

用餐區上面造了假天花,用來隱藏抽油煙機、橫樑和趟摺門路軌。

一般新樓露台都用來晾衫,但屋主從事廣告創作,所以擺放了 Lounge Chair 讓屋主面對吐露港美景尋找靈感。

露台飽覽吐露港美景。

梳化的方向可以望到窗外海景,又避開望到鄰居露台。

電視櫃吊高離地,感覺輕盈。

客廳竹型特色牆,配合木紋磚地板,既自然又形成強烈對比。

要解決兩間房太細問題,設計師同樣拆除兩房所有間隔牆。主人房與客廳之間以高身衣櫃做間隔,不用地台都有大量儲物空間。

節省空間滿足三邊落床的要求,而床頭櫃用黑色點綴,兩邊仲有水泥吊燈裝飾。

原來主人房與細房間的牆拆除後以趟摺門分隔。

細房沒有放置傢俬,可用來做瑜伽,有小孩之後就可改為 BB 房。
廁所使用網紋磁磚,在鏡箱燈光下會突顯立體感。

黑色鏡面煤氣爐,呼應全屋以黑色做點綴的概念。

【INFO】
Zinc Studio
https://www.facebook.com/zincstudioco/​

裝修支出表:
清拆工程  $38,000
泥水工程  $62,000
傢私工程  $240,000
木工工程  $145,000
水電工程  $77,600
油漆工程  $76,000
雜項工程  $130,000

總數  $768,600


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓