細細粒減肥成功即引狂蜂浪蝶 男網友示愛追求:當我癡心妄想⋯⋯

文: 程家健
2024.02.28

「細細粒」陳嘉佳(小寶)近年在內地努力做帶貨吃播,去年4月開始決心減肥,現在直情「瘦出一個人」。不過,她曾自言目標是120斤(約72KG),距離目標還有35磅(15KG)。

細細粒在IG Po出減肥感言,指期待「夏天全新嘅自己」,「我期待冇咗一截截肥肉嘅自己,今年夏天全新嘅自己,期待新嘅自己,加油細細粒!過程係有汗,有淚,有辛苦,有成功感。但更磨練到自己,堅毅精神,堅持嘅信心。」

她又指今次減肥不容易,因為她不但有家族及基因肥胖的問題,更要與多囊及胰島素對抗。細細粒指:「我要比任何一個減肥的人更難成功減肥,但我已進行到一半,最後的35磅,也是最難的…我要更加努力。細細粒,加油!」

成功瘦身的細細粒非常恨拍拖,曾呼籲大家有男士可以介紹給她。而近日有名男士就在IG毛遂自薦,希望認識細細粒。他在細細粒的IG Post下留言:「妳好陳小姐,恭喜減肥成效⋯⋯我睇咗Youtube,我都係一個獨子,父母都現在已經80幾同90頭。我已經離婚四年!父母驚佢哋走咗後,只有我自己一個,所以我都嘗試自薦俾妳!唔知道是否天真妄想?我都想有機偶(會) 識到另一半到老,妳可以當我痴心妄想⋯⋯」未知細細粒會不會對該位男士有興趣呢?

 

撰文:娛樂組

圖片:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓