香港過聖誕做乜好? 必睇5大浪漫燈飾

文: 尋玩人
2015.12.17

又到聖誕!又到聖誕! 維港兩岸以及各商場的聖誕燈飾已亮燈,今年你又打算去邊度影靚相?小編挑選了全港五大浪漫聖誕燈飾,其中四個免費入場,今個聖誕帶埋家人、朋友或情人一齊去啦!

  

第 1 站 愉景灣星願長廊

每年愉景灣的聖誕燈飾都別具心思,今年亦不例外。D'DECK佈置成華麗的舞台,旁邊還掛上面具的裝飾,甚有舞會的氣氛,記得去埋海濱長廊的星願長廊,在光與影下和情人度過一個浪漫的聖誕佳節。 

活動詳情:
http://hk.ulifestyle.com.hk/activity/detail.html?id=ABJGD1owBw9ZEgNq

即睇全文介紹

第 2 站 黃埔玫瑰花海

沒有機會去韓國東大門欣賞LED玫瑰花海?原來香港都有得影!5000朵15呎高LED粉紅玫瑰將包圍黃埔新天地「黃埔號」,締造璀璨醉人花海,晚上來拍照更浪漫!

活動詳情:
http://hk.ulifestyle.com.hk/activity/detail.html?id=ABJGD1owBwlZHwNo 

即睇全文介紹

第 3 站 AIA嘉年華手工燈飾

AIA嘉年華今年又返嚟啦!今年除帶來11款全新機動遊戲外,還新增有400多年歷史的意大利手工聖誕燈飾!早前,小編經過剛好試燈,雖然只看到小部份,但已經很美。有打算入場玩的朋友,可以去影埋!

活動詳情:
http://hk.ulifestyle.com.hk/activity/detail.html?id=ABJGD1oxBw5ZFQNo 

即睇全文介紹

第 4 站 PMQ 3D光影聖誕樹

PMQ元創方今個聖誕再次與GP超霸合作,以3D全像技術帶來第一棵的全像投影聖誕樹,聖誕樹將每日隨著音樂在半空中迴旋,期間又會幻化成雪花、點點星光。
 
活動詳情: 
即睇全文介紹

第 5 站 新城市廣場紫藍色花海

新城市廣場向來都會精心佈置星光花園,今次以閃爍的玻璃藝術為主題,打造長達18,000呎的紫藍色的琉璃花海。而噴水池旁,每小時會上演四場玻璃體感燈光匯演,每次歷時3分鐘,100粒聖誕吊飾隨光影和音樂而躍動起來。

活動詳情:
http://hk.ulifestyle.com.hk/activity/detail.html?id=ABJGD1owBw9ZEANs 

即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓