【倒數好去處】平安夜/除夕倒數後宵夜美食推介!香港7間24小時通宵營業餐廳

文: LorLor Lee
2019.12.24

平安夜或除夕倒數之後想同朋友坐低食吓野但又唔知邊度有地方醫肚?今次就為大家推介7間24小時營業的餐廳,包括茶樓、英式輕食店、日本拉麵店、日本SUKIYA牛肉飯等,倒數完同一大班朋友去食宵夜醫肚啦!

第 1 站 點心皇

趁倒數後一大班朋友飲夜茶都是個不錯的選擇!位於天后的點心皇是少數24小時營業的茶樓,供應多款即叫即蒸點心,生滾靚粥亦相當受歡迎,一大班朋友或三五知己光顧都十分適合。

地址: 香港天后電器道121號

來源: FB@點心皇

第 2 站 新香園(堅記)

位於深水埗的茶記新香園最出名是「馳名蛋牛治」,蛋牛治每件$21,烘底加$1,建議一定要烘底,麵包香脆不會太乾。招牌蛋牛治牛肉足料,蛋漿包裹著碎牛肉煎香,牛肉味濃,鹹香滋味,做宵夜一流!

地址: 深水埗桂林街38號A地下

第 3 站 The Flying Pan

The Flying Pan主打各款All Day Breakfast,份量多十分豐富,每款都有不同配搭。招牌菜The Flying Pan($99)就有齊雞蛋、煙肉、火腿、肉腸餅、多士、2款配菜及果汁。餐廳環境舒適,係同朋友或者另一半傾計談心的好地方。

地址: 灣仔駱克道37-39號得利樓1樓|中環奧卑利街9號地下

來源: FB@Flying Pan

第 4 站 十八座狗仔粉

十八座狗仔粉相信對很多港人來說都不陌生,招牌狗仔粉更是必食之選!馳名狗仔粉 細:$22 大:$29,鍾意食辣的朋友記得加辣菜脯。

馳名狗仔粉 細:$22 大:$29,鍾意食辣的朋友記得加辣菜脯!

翅滾火鴨髀 上髀$22 下髀$30

招牌火鴨翅 細:$22 大:$29 ,用4隻燒鴨煲足6小時!

地址: 佐敦寧波街27A地舖|深水埗福榮街88號地舖|旺角通菜街139號地下B舖|荃灣荃興徑3號地下E舖|元朗建業街59號|尖沙咀金馬倫道29號地下B舖|觀塘物華街1號地下

來源: FB@十八座狗仔粉

第 5 站 日本牛丼連鎖店SUKIYAすき家

日本連鎖人氣NO.1牛丼店すき家SUKIYA香港店24小時營業,主打平價又好食的牛肉飯,大受歡迎,最平$25就食到牛肉飯,相當吸引。食材方面採用100%日本米及美國牛肉,丼飯提供不同份量選擇。除了招牌牛丼,還有燒牛肉飯、烤雞丼、咖喱飯等。倒數後食返碗熱辣辣牛肉飯都唔錯!

地址: 旺角亞皆老街31號地下 

第 6 站 一蘭

想食日本野的朋友可以選擇日本過江龍拉麵店一蘭,都係24小時通宵營業!天然豚骨拉麵($89),大家可以按個人喜好添加叉燒、黑木耳、燉煮豚肉燒等配料。

地址: 銅鑼灣謝斐道440號駱克大樓A座地下(24小時營業)|尖沙咀棉登徑8號地庫B舖及地下入口大堂(星期日至四08:00-翌05:00|星期五至六08:00-翌06:00)

第 7 站 New Istanbul Kebab

這間位於尖沙咀的土耳其菜亦是24小時營業,有烤牛烤雞配沙拉、烤羊沙拉,大大碟,份量十足。想試試土耳其風味宵夜的朋友不妨一試!

地址:尖沙咀赫德道 1-3 號利威商業大廈地下 8 號舖

來源:FB@New Istanbul Kebab

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓