旺角10部智能/佛系售賣機!Sanrio/Marvel/小丸子精品+櫻花影相位

文: 劉紀彤
2018.05.03

早前香港5個商場曾經推出過智能售賣機出售復活節限定版迪士尼TsumTsum及Sanrio公仔,今次就有十部智能售賣機登陸旺角朗豪坊的一間新店,店內的售賣機出售多款Sanrio公仔及精品,當中包括環保袋、文具、水樽等等。除了Sanrio之外,智能售賣機亦有出售近期大熱的Marvel商品如充電器、usb。另外最特別的是有兩部佛系售賣機,大家可以按心情隨機買一份和自己有緣份的產品,好搞鬼!

 

Sanrio人氣卡通手指人偶,有布甸狗、My Melody、Keroppi等,款款都好可愛~

 

仲有Sanrio卡通環保袋, $34一個好抵買!

 

在選擇好產品後,可用八達通或信用卡付款,之後就可以直接在售賣機口拎商品啦!

 

店內仲有一部Little Twin Stars主題售賣機,而其他售賣機仲有出售不同Sanrio卡通貼紙及小丸子家族貓貓裝扮公仔~

 

近期大熱的Marvel商品,有充電器、usb、充電線等等,Marvel迷可以睇睇~

 

店內最特別就是設有兩部佛系售賣機,緣分到了自然買到嘢啦!

 

雖然櫻花季節過了,不過都仲有一個櫻花影相位可以俾大家影相打卡~另外只要玩個小遊戲就有機會在免費售賣機中獲得彩豐行產品!

 

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓