【新蒲崗好去處】健身中心小組循環訓練消脂 瑜伽/TRX/伸展治療

文: Eunice Lam
2018.05.18

夏天來臨,又係時候做運動瘦身!位於新浦崗的健身中心NIN Studio,提供各種健身同瑜伽工作坊,包括空中瑜伽、懸吊訓練、伸展治療及體能訓練等等,幫助學員訓練塑造美好的身體線條。中心設備亦相當齊全,有儲物櫃、淋浴間、水機、毛巾、洗手間及更衣室,讓學員可以在舒適的環境下進行修身訓練。

提供2-4人小組循環訓練課程,啱晒同朋友一齊減肥消脂,仲有得自選時間添!循環運動訓練主要針對鍛鍊大組的肌肉,例如身軀、腰背、大腿、小腿、手臂等,高強度的循環、間歇訓練運動可以短時間內消耗能量,肌肉訓練得越多,身體就越強壯,燃燒嘅脂肪就更多,有效地修身減肥,而且適合初學者。

瑜伽係中心的主打課程之一,有地上瑜伽、瑜伽輪及空中瑜伽,可以幫助舒緩都市人的肌肉緊張,改善身體姿勢及塑造健康線條。

懸吊訓練TRX係以地心引力作為阻力,針對肌力、柔軟度、敏捷性、耐力及核心肌群的體能訓練,適合不同體能程度的學員,能夠有效控制體重和降低體脂。

中心亦開設痛症伸展工作坊,由專業治療師為學員指導和進行一系列肌肉伸展訓練,可以學習各種放鬆肌肉的方法,解決日常痛症和肌肉勞損的問題。

中心每月會定期開設各種修身課程,有興趣可以>按此<查看課程的時間價錢。

資料及相片來源:FB@NIN Studio

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓