【尖沙咀美食】尖沙咀浪漫花牆靚景Cafe 明太子貓耳朵/玫瑰草莓梳打

2019.03.07

特色Café小店遍佈香港各區,尖沙咀一帶更有不少受女生歡迎的小店,這間位於鬧市中的樓上Café「只zi」,供應多款特色美食外,室內及室外都有花牆靚景,加上環境舒適,好啱同朋友聚會輕鬆一下!

Café室內環境設計簡約舒適,另有戶外座位,同樣有靚景。

 

 

店內有多款美食供應,明太子貓耳朵($92)是店內的招牌食品,貓耳朵粉口感煙韌,配上一粒粒的明太子和香濃醬汁,口感更豐富。

 

配搭特別的香辣蒜片特級XO醬天使麵 ($128)是Fusion菜式之一,以蒜片和XO醬配天使麵,相當惹味。

 

日式煎封挪威刺身級三文魚排配蒜香豆醬($198),三文魚排肉質鮮嫩,配蒜香豆醬香味更濃郁。

 

店內仲有不少特色飲品,賣相吸引的自家製玫瑰草莓梳打($58),啱晒士多啤梨迷!

 

仲有燒棉花糖鮮奶焙茶($62)和燒棉花糖鮮奶抹茶($62),兩款都帶有濃郁茶香。

 

歎完美食仲可以叫埋甜品,玫瑰草莓醬窩夫配焦糖雪糕($76),竹炭窩夫面淋上玫瑰草莓醬,食落外層內軟!

活動資訊

  • 地址 尖沙咀加連威老道66-76號威華大廈4樓402室
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至四、日:12nn-10:30pm/星期五至六:12nn-11pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓