【灣仔美食】來佬餐館新推出多國經典菜式 歎勻自家西班牙黑毛豬叉燒/法式鵝肝凍批無花果多士

文: LorLor Lee
2021.03.09

位於灣仔的來佬餐館新推出一系列新多國菜式,融合中式和傳統的創意烹調手法,配以優質外國時令食材炮製全新多國菜式,包括法國藍青口配香草蒜蓉法包、自家西班牙黑毛豬叉燒、法式鵝肝凍批無花果多士、黑魚子芝士焗釀蟹蓋、法式經典馬賽魚湯配香草蒜蓉法包等等。

來佬餐館在今個春季推出數款多國美饌,以外國時令食材加入中式傳統烹調手法,新菜單包括有法國藍青口配香草蒜蓉法包($158)、自家西班牙黑毛豬叉燒 ($138),特選豬頸肉部份,外酥內嫩;法式經典馬賽魚湯配香草蒜蓉法包($178),用虎蝦、青口、帶子、茴香等八種以上食材及香料熬製、特上清燉牛肉湯河粉($108)等等。

除了單點菜單之外,亦有供應四道菜($268)及六道菜($388)的晚市套餐,包括有爽甜不油膩的法式鵝肝凍批無花果多士、酸甜開胃的紅蝦刺身等等,價錢抵食。

以上菜單只是每日由6pm至 10pm晚市供應,有興趣的朋友不妨試下啦!

活動資訊

  • 地址 灣仔杜老誌道5號地下至1樓
  • 開放時間11:30 am – 10:00 pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓