【銅鑼灣美食】銅鑼灣新開工業風Cafe 窗口影相位!流心花生醬牛窩夫/巴斯克芝士蛋糕

文: Elly Lee
2021.04.09

銅鑼灣特色Cafe數之不盡,最近銅鑼灣又新開一間大走型格工業風的Cafe酒吧「Al Forno Cafe and Bar」。其實「Al Forno Cafe and Bar」早於中環蘇豪區開業,以手工薄餅聞名,結業好一段時間後終於在銅鑼灣告士打道重新開業!Cafe主打人氣自家製牛角包窩夫,和各樣特色咖啡。亦有手工薄餅、意粉和各款Cocktail提供。咖啡店更設有窗口打卡影相位,即刻睇睇這家銅鑼灣Cafe推介吧!

銅鑼灣新開的「Al Forno Cafe and Bar」裝潢走型格工業風格,Cafe地方不算大,但空間感足夠。門外窗口位更成為不少客人的打卡影相位。

食物方面,除了十分有名氣的自家手工薄餅,他們牛窩夫更是近來人氣主打。鹹牛肉炒蛋流心花生醬牛窩夫($88),Croffe酥脆香軟,帶微微煙韌口感。配上鹹牛肉和嫩滑炒蛋,淋上邪惡的花生醬,鹹香滋味,整個味道變得更有層次感。另外,更有甜的牛角包窩夫選擇。這個意大利芝士莓莓($78)加入滿滿的水果,視覺效果滿分之餘,食落口感豐富!

飲品方面,選擇多樣。除了各樣特色咖啡,更有Cocktail提供。這杯漸層抹茶Latte($42)賣相十分吸引,抹茶味香濃。另一杯人氣之選髒髒朱古力($58)滿潟效果好吸引啊!朱古力味道香甜濃郁,朱古力迷一定要試試。如果喜歡吃甜的,可以試試他們自家製新推出的巴斯克焦香芝士蛋糕($55),蛋糕入口軟滑,芝士味濃郁。


活動資訊

  • 地址 銅鑼灣告士打道218號號地下
  • 人均消費$51 - $100
  • Al Forno Cafe and Bar5474 2658
  • 開放時間星期一至日,12:00 – 02:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓