【便利店新品】玫瑰味慕絲富士山蛋糕登場 香港7-Eleven便利店優先發售!

文: Toby Mok
2021.05.24

7-Eleven於這星期推出全新玫瑰味慕絲富士山造型蛋糕,蛋糕外型以富士山為靈感,造型精緻,自用或作迷你生日蛋糕送給朋友慶祝亦是個不錯的選擇,絕對是人氣打卡之選!有興趣的朋友,記得不要錯過啦~

今期7-Eleven推出玫瑰味慕絲富士山造型蛋糕($21),蛋糕以日本富士山的造型為設計藍本,以玫瑰花味慕絲包裹著玫瑰花瓣醬流心夾心,入口玫瑰花味層次分明,喜歡玫瑰味的不要錯過!

除了推出玫瑰味慕絲富士山造型蛋糕外,今期7-SELECT更聯乘本土品牌──冠珍醬園推出4款原盅蒸飯,包括蝦醬雲耳雞柳飯、北菇滑雞飯、土魷肉餅飯及鳳爪排骨飯,各款蒸飯均加入冠珍醬園的不同醬料,令蒸飯的味道更豐富。

以上價錢有效期由 5月 26 日至 6 月 8 日。價錢或有變動,不會預先通知,一切以店舖售價為準。


 

活動資訊

  • 地址 7-Eleven便利店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓