同事公然秘撈公司開「占卜檔」 每日返工額外賺多呢個數引人羡慕

文: 黃樂恩
2023.03.05

不少人都會做兼職、「秘撈」,希望可以賺點外快。最近有網友分享一件職場奇事, 指有同事明目張膽在公司秘撈,收錢替人占卜和看面相,而且人事部職員發現後也沒有即時阻止,甚至該部門的同事也前來做占卜,即入內文睇詳情啦!

近日有網友在香港討論區發文分享辦公室奇聞,指有同事本來懂得占卜和看面相,一直以來也有幫同事免費占卜,不少同事都大讚非常準確,「喺公司傳下傳下,搞到連其他部門嘅同事都嚟揾佢占卜。」

而同事也開始發現有商機,於是決定正式在公司「開檔」,更明言「每占一次都要收錢,每占一題起碼都收左50蚊。」日前樓主更發現對方一日起碼都有十個以上的同事「尋求幫助」,每天上班時間內至少額外賺多$500,而且就連人事部職員發現後也沒有即時阻止,令樓主不禁大嘆「好羨慕同事返緊工都可以仲有額外收入」。

帖文一出即在網絡上引起熱論,紛紛留言表示「50蚊一占都好平」、「如果算得準好抵」、「不是秘撈,係明撈」、「最緊要準,幾好又平又準。」另外亦有網友分享類似的經歷,指自己在前公司也有同事一邊上班,一邊開設計公司接生意,「印文件,畫圖,傾單全部係我前公司入面搞掂,仲要約埋自己個客上黎前公司傾都仲得。GM(General Manager)見到架,知道發生咩事架,但話公司暫時唔可以無左佢」。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓