單親港爸被迫遷$3500徵屋短租 望熱心街坊借地方落腳同女兒團聚!被網民質疑賣慘?

文: 黃樂恩
2023.03.25

早前有一名單親爸爸在網上發文,表示自己「因原住地方業主問題,被迫本月內要遷離!」由於很大機會準備「上公屋」,打算接回2名女兒一同居住,所以希望得到有心業主街坊幫助,以月租$3,500徵屋短租附基本傢俬。帖文隨即在網上掀起熱論,不過有網民質疑樓主「租屋都要賣慘情」,即入內文睇詳情啦!

有男網民在Facebook群組「自己物業自己放,租買免佣」發文,指自己是單親家庭,原本準備接2個女兒團聚,但因為原居住地方業主問題,被迫要在這個月內遷離,所以希望可以在屯門徵屋短租。

事主表示自己「好大機會準備上公屋」,但確實時間需要有待當局處理,並在文中提到「徵屯門業主盤短期租,預3500內,望有基本傢俬,一按一上!(即交各1個月按金及租金)…望得到有心業主街坊幫助可以有個地方落腳,咁囡囡可以得閒返嚟幾日都可!百鬆呎實用都可!」。

文章隨即在網上掀起熱論,不過許多網民表示$3500實在難以租到理想單位,建議事主可尋求社工幫助或嘗試申請過渡性房屋,「3500仲要有基本傢俬,可以3個人住,都睇怕冇乜可能」、「你搵婦女協會,協會會幫你找到住的地方落腳」、「3500難搞d元朗d平房可能有機會 不過好荒蕪」、「$3500 村屋都難... 」。

同時也有網民質疑樓主「租屋都要賣慘情」,直指「3500蚊仲想同兩個女一齊住?得閒先翻嚟幾日,有手有腳都租到間8.9000千啦 博可憐?」、「好大感覺又係大陸人嚟香港公屋」。樓主則在留言回覆網民,表示自己是土生土長真香港人,在疫情下捱了2年多,「就憑現在您眼鏡嘅文章就可以決定我經歷過啲乜嘢」、「難道真係掉低兩個女喺孤兒院咩?」、「有頭髮無人想咁嘅!」。

來源:FB@自己物業自己放,租買免佣

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓