豪宅保安比較利是金額 嘆今年大縮水!大爆呢類住戶反而畀最多嚇一跳

文: 梁穎心
2024.02.16

每逢農曆新年都是保安獲得額外收入的大日子,各家各戶出入和拜年,大多會給大廈保安利是。早前更有保安員在網上透露,自己的利是金額高達$20,000,十分豐厚。近日有網民在社交平台發文,指比較去年與今年的利是金額,慨嘆香港經濟變差。有網友勸該樓主看開一點,稱:「佢間屋隨時跌左200萬,有得收佢利是算唔差了。」

 

保安分享「逗利是戰績」收2萬利是?調查:公屋保安因呢個原因收最多利是

有網民在Facebook群組「全港物業管理業、保安員、警衛吹水炒散區」發文,比較去年與今年的住戶利是,並發問道:「唔通香港經濟真係咁差?」該樓主指去年住戶利是一封$100,今年一封只有$40,相差了$60,並不由感慨香港現時經濟狀況。

有部分認為在這個大環境下,利是「縮水」屬無可厚非,「你睇下現時樓價跌咗幾多或者你行出油尖旺彌敦道位置睇下有幾多吉舖你咪諗到囉」、「佢間屋隨時跌左200萬,有得收佢利是算唔差了」、「今時今日香港經濟咁差, 你應該知足。」

亦有網民認為有派利是已很不錯,利是只是一份心意,無需太計較,「就算係硬嘢都冇蝕,好過佢直行直過啦!」

樓主其後補充,自己收到一位外籍女住客的大利是,「打開一看也嚇一跳,竟然內封有一張伍佰元纸幣,真是驚喜咁大個人都好似未試過收咁重手利是。」

來源:Facebook、TVB劇照

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!