肥媽140日激減80磅分享三大心得 被讚方法比細細粒健康:瘦咗好正!

文: 余美鳳
2024.03.19

藝人Maria Cordero多年前更因為佢signature嘅龐大身形而有肥媽嘅稱號,新一代分分鐘以為佢姓肥名媽。不過其實肥媽有一段長時間曾經激瘦變成「索媽」,日前佢就喺社交平台分享佢嘅減肥心得。

肥媽喺片中發揮佢演講家魅力,袋錢落大家袋,佢提到自己21年前曾於4個半月減咗80磅,分享咗三大心得點樣可以飽住瘦,仲教大家一個妙法點先可以易飽啲。

同場加映:12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重

肥媽教大家食印度米,指印度米含糖量唔高,另外煮米時煮多啲蔬菜飽肚同幫助消化。第二,肥媽就自稱「發明」水煮法,用水代油,滴油不沾亦唔會食糖。佢又話出街食嘢係可以,但就要知有咩可以食咩唔可以食:「雲吞麵係食得嘅,但就叫佢唔可以擺鑊尾油(菜餚上碟後在其表面淋上些許熟油,以增加其光澤);去食油菜唔好擺蠔油;蒸魚成條食都得,但唔好撈汁;食漢堡包得,唔係芝士漢堡,淨漢堡,成個包連埋牛肉食都得,但就唔可以食炸魚魚柳包。」

肥媽又道出中國人一個飲食習慣好易肥:「我哋中國人食嘢最快係對筷子,最肥。你攞咗一隻碟,嗰日要食咩,一次過擺,你擺完之後會覺得:『我食唔食得到咁多?』你就會拎開佢,唔可以夾第二次。我哋中國人食嘢最快係對筷子,最肥,你根本唔知食咗幾多;如果你夾晒落個碟,你知道咁大碟唔得,你睇到自己食幾多嘢,淨係食你碟嘅嘢,你就容易減到。你用眼食咗先,食你就會覺得飽。」

 

 

肥媽體重高峰期的數字是二百磅,入娛樂圈後食飯不規律,肥到「落樓都睇唔到樓梯」。21年前佢喺數月內成功減磅,佢表示當時都冇諗減肥,但就經常有減肥公司搵佢代言,佢就表示除非畀佢100萬現金。後來真係有人將100萬現金打入肥媽銀行戶口,肥媽決定一試。肥媽學到唔係過分節食,而係計算卡路里。後來,喺佢照顧下連全家人飲食都健康起來。

唔少網民都大讚「瘦媽」睇落又健康又索,大讚佢提供嘅方法令人可以持之以恆,又拎最近都減肥成功嘅細細粒陳嘉佳比較,話肥媽嘅方法健康得多!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓