Apink成員初瓏秘密遊香港!食盡點心/豬扒麵/大玩迪士尼樂園

文: 黎穎琛
2024.03.19

韓國女團Apink去年曾來港舉辦演唱會,雖然暫時未有消息指Apink會再襲港開騷,但最近隊長初瓏和成員南珠就秘密來港旅遊,昨日初瓏於社交平台一連發了5個貼文,大曬遊港靚相,二人除了食盡各款港式美食,更到香港迪士尼樂園遊玩,心情超靚,不知道有沒有pink panda偶遇到二人呢?

來香港旅遊當然要試盡各種港式地道美食,初瓏亦不例外,先到訪太子一嚐燒賣、腸粉、蘿蔔糕等港式點心,亦到大坑老字號炳記茶檔吃招牌豬扒麵、奶醬多等美食,連陳奕迅亦是炳記常客!初瓏更去了灣仔人氣川菜館—渝川菜館品嘗多款中菜例如:辣子雞、魚香茄子、糖醋排骨等。

除了美食,初瓏亦到中環PMQ及大館等地方打卡,拎住人氣澳洲gelato雪糕影相,更見到她身旁放着2大袋戰利品,又食又買玩得十分開心!

初瓏一連發了多張在香港迪士尼樂園的照片,看到她與成員南珠在火箭餐廳共進午餐,大玩鐵甲奇俠飛行之旅、蟻俠與黃蜂女:擊戰特攻!、星戰極速穿梭等遊樂設施,當然不少得到最新魔雪奇緣園區打卡,最後仲睇埋星夢光影之旅煙花匯演,行程超豐富,初瓏更笑稱迪士尼樂園是得到歡樂卻失去雙腿的地方(原文: 즐거움을 얻고 다리를 잃은 곳),有不少粉絲留言歡迎初瓏來香港,不知道有沒有粉絲成功在街頭偶遇到二人呢?

圖片來源:@mulgokizary

同場加映:【香港周圍遊】最新影片10285

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓