麥明詩結婚|麥明詩盛勁為媒人原來係呢位TVB男藝人 拍節目有份推波助瀾撮合佳偶

文: 羅志宏
2024.03.25

麥明詩(Louisa)與盛勁為(Keith)的「勁甜麥」婚禮於星期日(3月24日)假吉列島遊艇會舉行,Louisa早前就忙於派喜餅予圈中好友,其中曾合作《#後生仔傾吓偈》的拍檔6號(陸浩明)收到喜餅後,就被Louisa公開認證其「半個媒人」的身份。不過,其實「真媒人」另有其人?

馮盈盈爭認做麥明詩盛勁為真媒人

麥明詩與盛勁為的第二場婚禮有星級兄弟姊妹團坐陣,其中馮盈盈(FYY)是姊妹團的一員,FYY以一身戰鬥格登場,低胸裝亮相谷胸上陣騷身材。FYY接受傳媒訪問時,就講到有報道表示6號(陸浩明)是媒人,而她就對此有所保留。FYY扮嬲地表示,她也有份做媒人,因為當初麥明詩邀請盛勁為上《#後生仔傾吓偈》節目時,盛勁為回應了一句「好,可以同fyy影相」,FYY就因而間接促成良緣,見證麥明詩和盛勁為從拍拖到成為情侶。

 


陸浩明獲麥明詩認證「半個媒人」

近日忙於派喜餅的麥明詩日前在IG社交平台上轉發了舊拍檔6號的限時動態,6號於片中寫道「多謝你地嘅喜餅,祝勁甜勁Sweet」,而麥明詩則回覆應道:「半個媒人」,認證6號撮合佳偶的功勞!

盛勁為(Keith)曾經在《#後生仔傾吓偈》亮相,當時已被稱為麥明詩的緋聞男友,節目中曾被主持6號有份推波助瀾,盛勁為就透露與麥明詩因為踩單車結緣,傳出緋聞後雖然兩人曾經多次澄清,但似乎是對的終於會碰到,無礙二人發展空間。

 

而盛勁為早前在公布求婚宣言時,亦在IG社交平台上剖白與麥明詩走在一起的心路歷程,更開腔多謝「媒人」6號,當時他發表的全文如下:

以前嘅我,以為自己會單身一世。一個人無拘無束幾咁好😛 但一個疫情,令到以為揸住鐵飯碗嘅我突然失業,原來我並非想像中咁硬淨。

嗰時我哋唔係好熟,但係你聽到我嘅情況,就問:「既然呢排得閒,想唔想去電視台做吓part-time啊?當見識吓、識吓女仔囉。」

聽到有得識女仔,梗係正啦!就係咁,你介紹咗我上去後生仔傾吓偈,再玩衝上雲霄大選,又參與咗一部劇做茄喱啡,見到好多靚女,但最後… 我都淨係識咗一個女仔,仲要本身已經識佢 😕

由一開始大家都冇諗過會有咩發展,但係就愈傾愈投契,而且覺得好mind-blowing,因為我從未遇過一個靚得黎冇脾氣、努力、會替人設想嘅女仔,仲要 🤭…. (下刪一萬字)

同你一齊,冇一刻係浪費時間,我哋每日好似best friend咁一齊玩,一齊游水打波滑雪上山下海,將「情人」同「朋友」呢兩個身份完美結合。我真係好好彩先可以遇到你。

之後我講笑話,如果我地結婚,你都要同我求婚先襯得起你性格喎。我真係冇諗過你會記得我呢句說話,然後堅做… 好嘢 👍🏼

你喺我最需要人support嘅時候出現,我呢世都會記得。我肯定將來我地會面對好多困難,但只要我哋一齊面對,一定可以捱得過

拍拖初期有一幕我到今日都好深刻,你話:「你未resume番,食飯等我請啦,嗱,你一飛返就以後都係你請我食飯㗎啦。」我希望可以請你食飯食一世啦🥹

 

 

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓