梁諾妍公開飲食法長胎不長孕婦肉 洪永城冧太太:最漂亮的懷孕媽媽

文: 余美鳳
2024.03.20

洪永城太太梁諾妍(Inez)正懷第二胎「Sir Face 2.0」,預產期在4月,懷孕38周的Inez日前就趁即將「卸貨」影孕照。而不時都會貼出「Sir Face2.0」的超聲波圖的她,再次貼出BB大頭樣子,今次仍然能證明老公洪永城基因非強大。

同場加映:出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

當Inez生第一胎的時候,女兒出世越大越似洪永城,連工人姐姐都形容為「Sir Face」,所以當Inez再懷孕時,大家都在猜測洪永城的基因有多大,今次果然沒有令各位失望,在Inez分享的超聲波圖所見,腹中BB已經極似爸爸,Inez亦笑言「2.0」無誤。

而準備下月生產的Inez,她亦分享了今次懷孕的情況。陀第二胎期間,其實病過幾次,曾3次患流感外, 新年後中covid,近日更腸胃炎係咁屙到脫水發燒,而且這次胎盤較高,會感到頂著胃,吃東西會有想嘔的感覺,由於懷孕期間不能服用藥物,她都只能用自然療法捱過這些日子。

Inez透露,「陀2.0 最多人同我講嘅係,嘩點解你一啲都唔腫唔肥,第一胎都明顯肉好多,你就好啦陀得咁輕鬆,其實,陀BB都唔係大家想像咁輕鬆㗎。今胎的確比第一胎輕,現38週都係重咗差唔多22磅倒,比生Sirface 時重量係30磅都差好幾磅,但係2.0 長胎比家姐好~出世都會比家姐重。」

Inez就把握時間影懷孕照片,簡單自己買個Bra Top,在家影相與「2.0」合照,身材都好Fit。她還分享了她胎BB的飲食心得,使自己輕自己肥BB的方法,「今胎係行168 +高蛋白質少碳水+ 適量運動!(所以今次真係長胎不長媽媽肉~雖然成日都好想飲珍珠奶茶,但係我嘅珍奶都會嗌無糖/微糖,純粹過下口癮。」

好多朋友都留言大讚Inez的懷孕照片大讚,陳敏之、沈卓盈、佘詩曼都留言,剛宣布再懷孕的倪晨曦留言打氣,而準備月尾行禮結婚的準新娘麥明詩更留言讚,「型」。

 

洪永城都忍不住出帖文冧老婆,「都就嚟生,但係點樣你都唔似有小朋友?你是否騙我,最漂亮的懷孕媽媽、最喜歡夜晚飲珍珠奶茶的媽媽。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓