荃灣公司請會計助理!每星期返足5.5日 人工只得4位數引熱議

文: 黃樂恩
2024.03.25

政府統計處公布最新報告,顯示港人入息中位數有$19,800(男女合計),不過想在香港找到一份月入$2萬的工作,原來也不是一件容易的事!近日網上瘋傳一則招聘廣告,有船務代理公司正招聘會計助理,每星期工作5.5天,主要負責一般助理會計師、文書等工作,但月薪卻只有$8,500,引起大批網民熱論。不少人認為其薪水待遇實在太低,直指該間公司對員工太刻薄,但亦有網友開玩笑的留言:「可以申請公屋!正」、「30年前有呢個人工係一份筍工」。

該名網民在Facebook群組「只需要好玩」,上傳了一則由勞工處刊登的招聘廣告,並配文寫道「2024年出$8000請人,仲要返五日半,老細不如自己做返算啦」。從內容中見到,該則招聘廣告於2024年3月21日刊登,有船務代理公司正在招聘「會計助理」,工作地點在荃灣,主要負責一般助理會計師、文書工作,處理應付及應收帳款,以及協助OP文員收集發票,整理應收付。

有意應徵者需要有專上教育程度(文憑 / 證書),良好粵語、普通話、懂讀寫中文以及略懂讀寫英文,並懂使用電腦文書處理(如Microsoft Word、Excel等)。值得注意的是,這份工作為全職工作,每星期工作5.5天,星期一至五上午9時至下午5時半,以及星期六上午9時至中午12時半,雖然廣告中標明「無需超時(工作)」,但月薪卻只有$8,500-$9,000。

帖文一出,隨即在網上引起極大關注,大多數人都認為這份工作薪水太低,「1994年嘅人工」、「仲要五日半,冇長短週」,紛紛留言直斥該公司對員工未免太過刻薄,又質疑其薪水待遇是否達到最低工資水平,「會唔會低過最低工資?」、「過唔過最低時薪?」

有網友則回答道「時薪$46.2,比法例多$6.2」,表示該份工作已達到法定最低工資水平,而且還可以申請公屋,簡直是「筍工」。另外,亦有網友認為該公司是故意把薪水壓低,營造出難請人的環境氣氛,以加快輸入外勞補充勞動力,「(Post)出嚟係做樣,話請唔到人再入外勞」、「好多公司會出假招聘請人…目的都係做數可以做得好睇啲…」、「預咗冇人見工,有借口請外勞」。

來源:FB@只需要好玩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓