炎明熹蝦碌甩眼睫毛變鬥雞眼  被「爸爸」姜皓文當場考演技

文: 余美鳳
2024.04.14

《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》昨晚(4月13日)來到第二場,Gigi的父母、好友姚焯菲及森美问到場支持。有過第一場的經驗,第二場Gigi的狀態明顯地更放更投入,尤其在Dance Medley環節,繼續狂跳近13分鐘,表現揮灑自如,而昨晚她於訪問中表示要好好感謝自己條「腰」,來到第二場,跳舞力度明顯加大,而最讓觀眾期待的,當然是Gigi的後空翻,唱到《Little Magic》時,台下的歌迷起身齊齊跟著跳舞兼大合唱,氣氛比起首場更熾熱。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

炎明熹淚灑舞台感激家人包容鼓勵 疑失代言MV親熱戲等開腔安撫歌迷

前晚首場,歌迷知道Gigi開show壓力大,於是別出心裁,製作巨型紙牌寫上「炎明熹我地(哋)真係好鍾意你」,昨晚第二場則換上「I LOVE U 300000」,想盡辦法令讓Gigi放鬆心情。演唱會中段,Gigi與樂迷打招呼,她搞笑問大家,自己是否適合做「氣氛擔當」,台下隨即歡呼回應。隨後,Gigi原本要獻唱《流沙》,但她突然撥弄鼻樑位置,說:「我係咪跌咗少少嘢?」原來是眼妝的閃片掉落,她在台上整理期間不經意做了鬥雞眼,蝦碌場面引來全場哄笑。

到嘉賓環節,Gigi請來在電視劇《青春本我》中飾演她爸爸的姜皓文到來,兩父女難得同台,姜皓文指近日有睇新聞,知道「囡囡」拍《還有一艘救生艙》 MV時演技大爆發,鏡頭前話喊就喊,於是被演唱會導演吩咐,上台考驗Gigi演技,要她即場展示「喜怒哀樂」情緒,Gigi自嘲演戲時總是尷尷尬尬,姜皓文安慰她說:「咁我個女啲喜怒哀樂表情係差唔多嘅,但係佢呢個招牌笑容,真係第二個搵唔到。」之後到Gigi「禮尚往來」,考驗「爸爸」演技,身為演技派,姜皓文當然駕輕就熟,還特意誇大表情搞氣氛,令台下笑聲不斷。

互考演技後,姜皓文還在台上爆笑料,指當日拍劇期間,大夥兒叫糖水宵夜:「咁我哋畀張糖水紙佢揀,佢就問係咪點叫都得㗎?我話『係吖,你叫幾多碗都得。』跟住佢話『嘩,你哋好有錢呀!』我呢個女真係單純到好可愛,搞到我呢個做爸爸嘅有啲擔心,我當然唔驚台下嘅觀眾呃你,因為你哋錫佢都嚟唔切。」

接着,Gigi送上繡有Black Pa(黑爸)的運動毛巾答謝,姜皓文則祝福Gigi,希望她可以紅遍整個宇宙。平日演技一流的姜皓文,原來一樣唱得,在九展舞台大開金口獻唱Gigi的《好想約你》,他說:「呢首歌係三日前同個女一齊揀,阿女話我唱慢啲,個感覺會好唔同喎,佢唱完呢首歌之後,我都去多咗嗰間快餐店食嘢。」緊接,姜皓文再送上《鐵塔凌雲》,台下掌聲如雷。另外,校長譚詠麟雖然未能親身前來欣賞演唱會,但非常有心,昨日趁Gigi綵排期間,帶同果籃抽空到場支持,之後更在社交網站發帖,讚Gigi外型和唱功都是可造之才。Gigi對校長的支持表示感激,她說:「好開心校長咁忙都嚟睇我綵排,佢嘅支持畀咗好多信心我,真係好多謝佢。」

已完成了兩場演唱會的Gigi,外界口碑一致叫好,除此之外,她的新歌《還有一艘救生艙》,MV於YouTube上架短短四日,已超過100萬點擊,開show期間新MV照樣被樂迷狂loop,榮登熱門音樂影片第二位。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓