萬能骰仔集8大功能於一身 外置充電器/USB/充電線/手機架

文: Toby Mok
2018.07.08

USB 、行動電源、電線,這些電子產品已經同我們的生活息息相關,出街好多時都會隨身帶備這些物品以備不時之需,但如果成日帶這麼多東西又會加重背包負擔,令到出街不方便。最近就有香港人研發了這個只有1吋乘1吋的萬能骰仔,細細一粒竟然集8大功能於一身,有齊外置充電器、USB、充電線等功能,以後只要帶這粒骰仔出街就可以解決手機充電等問題,十分方便,一齊睇下這粒萬能骰仔有咩功能。

雖然這粒骰仔細細粒,但就有8個功能集於一身,有齊手機架,電筒,USB等功能,非常方便。

只要將萬能骰仔打開,它就可以變成一條手機連接線,可以當充電線使用。

充電線支援Lightning同microUSB 插頭,iPhone同Android用家都可以使用。

骰仔同時可以連接電腦,可以將手機的資料同步到電腦中。

而骰仔另一面則是一個讀卡器兼USB,只要將SD卡插入卡槽就可以檢視到SD卡內的資料。

另一方面,骰仔亦可變成USB,大家只要插入空的SD卡就可以為手機進行相片備份,儲存檔案等等。而SD卡就有16GB、32GB、64GB容量供大家選擇。不過此功能暫時只有Andriod手機先可以使用,iPhone的用家可能要再等等啦。

另外,骰仔本身亦是一個2.4A快速充電器,可以為手機充電。

骰仔仲支援用電池充電,緊急時大家只需插入9v方形電池就可以充電應急。

除此之外,萬能骰仔仲可以當LED電筒使用,有時手機剛好沒電不能用手機內置的電筒都可以改用骰仔照明。

骰仔仲可以當手機座使用,用來煲劇一流~

一粒萬能骰仔就有齊8樣功能,價錢都只是$498,算抵玩,有興趣買的朋友仔記得上網購買啦!<按此訂購

資料及圖片來源:FB@WonderCube


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓