陳豪陳茵媺相愛8年依然甜蜜 最大保鮮秘訣要懂得講出口

文: Ling Kwok
2018.10.07

娛樂圈中有很多恩愛如昔、細水長流的甜蜜情侶及夫妻,陳豪與陳茵媺就是其中一對。兩人結婚已經5年,在外界眼中仍然非常甜蜜,經常在社交平台大曬恩愛,令人非常羨慕,全因他們有著良好的夫妻相處之道。

兩人因2010年拍攝《心戰》而相戀,拍拖兩年後便到巴黎結婚。

其後陳茵媺懷孕後,選擇淡出幕前,開始專心照顧家庭,成為陳豪的賢內助。

未幾,陳豪與陳茵媺已經三年抱三。作為家庭的經濟支柱的陳豪,為了養活老婆與三個仔女,於是密密拍劇接廣告,然後再以自己建立的口碑發展咖啡事業,務求家人生活得到飽足!

而陳豪過往堅持不會北上搵人仔,其中一個原因也是希望可以在港發展能夠兼顧到家庭,而且能夠經常與老婆見面,非常細心。

而眼見仔女慢慢長大,陳茵媺亦開始復出,接拍電影及劇集,分擔一下老公的經濟壓力,看得出兩人在這方面有良好溝通。

老婆復出,陳豪更可以一齊出SHOW,齊齊搵真銀,所以兩人間中以夫妻檔出席活動。

其後,陳豪近年也突破了框框,開始到內地、外地工作,尋求更多發展機會,在家庭責任上,兩人已好好分配了任務。

不過,老公到外地工作,難抵陳茵媺的相思。她經常在IG發放愛的閃光彈,講到老公不作家,於是打開電話不斷翻看老公的照片,並在IG同老公講聲「Miss You」,真係甜到漏!

或者愛情就是要平淡之中學會溝通,多向情人說情話,愛係要講出口!

圖:陳豪、陳茵媺ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓