外傭一條魚煮出法國味道令僱主哭笑不得 網民爆笑:有五星級水準

文: Ling Kwok
2019.04.29

現時有不少父母因為工作關係,未能全天候照顧子女或長輩,都會聘請外傭以解決日常生活的需要,如膳食、家務等。不過未必每位外傭在廚藝方面都非常了得,最近就有網民分享家中外傭在煮食方面的搞笑事。

網民就在Facebook的群組「無敵新聞香港 - HK Club 03」上載了外傭所煮的晚餐,只見一條多春魚放在碟上,然後像fine dine般有三文魚切丁,以及醬汁作幾分點綴。

該網民無奈地說:「自從屋企菲傭沉迷電視西餐㕑藝以后 , 結果搞到每餐好似响餐㕔食一樣。」

其他網民見到,表示哭笑不得,留言笑說:「呢碟其實係咪比貓吃?」、「簡直係五星級酒店水準」、「條魚咁樣衰都可以整個咁靚伴碟,好有心」,大多數佩服外傭的用心及勇氣。 

圖:Facebook@無敵新聞香港 - HK Club 03

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!