【新冠肺炎】內地婦車廂咳嗽疑搏人讓座 拒戴口罩自稱無發燒:乞人憎又點呀?

文: Ling Kwok
2020.01.29

武漢肺炎疫情持續,到處也人心惶惶,為免病毒傳播,出外都戴上口罩,以策安全。不過近日網上有片段,見到一名內地婦人在東鐵車廂內除下口罩咳嗽,被指搏讓座,後來引起了罵戰。

有網民在網上分享兩條短片,見到一名內地婦人在東鐵車廂內咳嗽,疑搏人讓座給她。可是車內乘客對此感到不滿,直指對方不戴口罩咳嗽十分自私。

該名女子深感不忿,拒絕戴回口罩,直言:「我係唔戴呀!我又冇發燒!」途人見到紛紛離開躲避,有乘客說:「你睇下你幾乞人憎!」

該婦人回道:「我係乞人憎呀!咁又點呀!」言談間覺得自己沒有做錯。而上載短片的網民留言表示:「拍完片以為佢收聲啦,點知佢仲要行到中間嘈,我忍唔住就勁大聲咁X佢,佢嚇左一跳,本身都有搏下嘴,搏搏下就無聲出。條XX上車無位,之後拉低個口罩扮咳,唔知係唔係我X到佢落車定點,佢就係搭一個站,上水落左車,有無人識佢?」

不少網民指該婦人故意除下口罩咳十分自私,覺得個人衛生意識的確很重要。

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓