雷神健身App「Centr」免費試玩6星期 Chris Hemsworth陪你在家做運動

2020.03.23

新冠肺炎疫情來勢洶洶,各國都鼓勵民眾留在家中抗疫!雷神Chris Hemsworth早前推出的健身App「Centr」,最近就宣佈新用戶可以免費試玩6星期,大家留在家中都一樣可以做運動健身!

「Centr」由Chris Hemsworth與妻子Elsa Pataky一同開發,提供多個運動訓練、身體鍛鍊及飲食計畫,全部由Chris Hemsworth親自包辦,用家可以在家中或Gym Room跟著做運動。

 

今日「Centr」就宣佈由即日起至331日,新登記用戶可以免費試玩6星期,只要到官網登記即可,但要留意想取消的話,記得要取消訂否則就會自動收錢,>>按此<<。

 

來源:Centr

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓