【Switch】任天堂Switch配色客製化服務 粉色Joy-Con隨意配搭拼出專屬主機

2020.03.31

新冠肺炎疫情影響,大家都寧願留在家中打機煲劇,亦間接令Nintendo Switch變成大家的搶手貨!除了早前的《集合啦!動物森友會》Switch主機,以粉綠和粉藍配色夠特別外,原來日本任天堂官網都有推出客製化服務,可以自由配搭Joy-Con顏色!

日本任天堂推出「Nintendo Switch Customize」服務,可以自行在官網上配搭Joy-Con及手帶配件的顏色,當中Joy-Con共有10色選擇,而手帶配件則有7色選擇,官方更強調可以拼出1000種配搭可能!

除了正面外官網更會提供背面、Joy-Con連上主機、及Joy-Con分拆時的畫面,給用家購買前可以仔細參考。

Nintendo Switch Customize售價為 32978円(約$2377港元),即日起已開放訂購客製化服務暫時只限日本任天堂官網,有興趣的朋友可能就要拜託日本朋友代購啦,>>按此<<

來源:Nintendo Switch Customize

 

即睇最新遊戲情報

最新遊戲情報

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓