連詩雅承認與音樂才子Terry分手 晒泳衣出海照打氣:保持好嘅心態

2020.04.12

歌手連詩雅Shiga日前接受傳媒訪問,承認自己與音樂人男友徐浩Terry已分手一段時間,更直言對關係結束感到傷感。兩人由好友變戀人,再從戀人變回朋友,雖然已經分開,但仍然是互相支持的好朋友。

曾是歌手的徐浩近年主力幕後製作,與連詩雅合作過不少歌曲,例如《過路人》、《舊街角》及《I'm Still Loving You》等。兩人更由好友變成戀人,不過現在又再度變回朋友關係。 

被問及為何分手,連詩雅就表示雙方在某些事情上無法達到共識,彼此價值觀不一,又坦言自覺婚姻離自己愈來愈遠,認為婚姻或一段關係都需要彼此想法接近才可以繼續走下去。

近日Shiga就在網上分享泳衣照,提醒大家「冇乜特別都係留在家中好」,並表示要「保持好嘅心態」。

來源:IG@連詩雅、徐浩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓