日本節目教你「超級懶人減肥法」 實測每日跪坐1分鐘腰圍減2cm

2020.05.25

要打造完美身材幾乎是每個女生都追求的東西,過程需要非常大的毅力和忍耐力,但原來有一個方法只花每天一分鐘,就可輕鬆減肥。日本節目《林先生が驚く初耳学!》請來一個女生進行實驗,一個星期每天跪坐一分鐘,7天後腰圍瘦了2cm!不過要「跪坐減肥」都有要跟足每一個動作做好,一齊睇下正確跪坐有咩步驟啦~

《林先生が驚く初耳学!》邀請了一個女生進行實驗,一個星期每天跪坐一分鐘。7天後,她的腰圍由85.4cm減到83.8cm。

近畿大學教授谷本道哉在節目中解釋,跪坐這個動作因腳跟令骨盤自然立起,同時令脊椎挺直,可以伸直腹部,避免屈腹而令脂肪囤積,亦可以令腹部肌肉更結實。

「跪坐」雖然聽起來非常簡單,但是要達致減肥瘦腰的效果,就要做好每個步驟!

(按圖睇正確步驟)

堅持每日用1分鐘就可輕鬆減肥啦~不過以上方法只供參考,效果因人而異。

來源︰《林先生が驚く初耳学!》

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓