一文睇清茶湯會各類茶飲卡路里排名!最高卡1杯等於食3碗白飯

文: Ling Kwok
2020.07.09

不少過江龍人氣台式飲品店在香港大行其道,其中茶湯會也是眾多茶飲品牌當中比較為人熟悉。台北市政府方面近日公開了茶湯會各類茶飲的卡路里,大家如果心癢想嘆返杯的話,可以參考一下!

台北市食材登陸平台近日公布茶湯會各類茶飲的卡路里資料,包括大熱的觀音波霸奶茶、珍珠奶茶、茉香奶茶等人氣飲品,以中杯計算熱量。

波霸奶茶系列

這個系列是茶湯會中最高卡,當中的觀音波霸奶茶熱量高達646卡,等於攝取超過3碗白飯。

(卡路里排名由高至低)

奶香茶、拿鐵茶系列

「奶香茶」與「拿鐵茶」系列茶飲熱量相對較低,不過因為部分茶飲有珍珠作配料含有高澱粉質,加上以大量糖漿煮,熱量也是比較高,所以都要注意。

(卡路里排名由高至低)

奶香茶

拿鐵茶

而茶湯會的「原味茶」、「調味茶」及「鮮調茶」系列屬於低卡之選,如不想飲用太高熱量,但又想過下口癮,此類茶飲比較健康。

原味茶

調味茶
鮮調茶
季節限定:
夏日限定:

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓