【新冠肺炎】大埔清潔工消毒疫廈月薪不足1萬 全日做到冇停手冇食飯中暑入院

2020.07.27

第三波新冠肺炎疫情來勢洶洶,隨著本地確診個案數字不斷上升,與疫情相關的住宅、酒店及大廈數量亦隨之增加,加大了不少清潔工的工作量。大埔廣福及寶湖選區區議員連桷璋日前分享區內疫情的跟進工作,並提到一些清潔工的慘況。

連桷璋不時在FB撰文向大眾交代跟進疫情的工作,包括消毒疫廈:「我知大家會好緊張自己住嘅地方乾唔乾淨,消咗毒未之類。但係都好想大家記得,你哋同我哋講完你嘅需要,我哋之後做嘅好多時只係轉達,落手做嘅係一班前線工友、保安,……但係要讚嘅,你哋讚返屋企樓下幫大家每日清垃圾嘅工友,每日幫大家做清潔嘅工友,每日佢驚都要照上嚟幫大家處理問題嘅保安,幾厭惡嘅工程都會繼續做嘅叔叔」。

他感激一眾前線工作人員的付出,更分享負責消毒疫廈的清潔工工作慘況:「今日喺廣祐做清潔嘅工友,全日無停手無食過飯直到收工,中間有人中暑入院,唔係得一個喎,事關早兩日都有工友入院,可能係因為呢排都多嘢要做。順手講埋,佢哋有一班人人工係唔夠一萬」連桷璋呼籲大家出入時自己的口罩不要隨意掉在電梯門口:「唔係淨係為你自己,唔做足,其實有一班人要承受之後嘅風險」。

來源:FB@連桷璋

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓