兒子想食菠蘿炒飯味雪條 港媽竟答應一齊整 網民冇彈劣食反讚:成件事好溫馨

文: Ling Kwok
2020.08.06

近日有一個Facebook專頁,給予一些家長日常生活中所煮的暗黑料理。早前有位港爸因為老婆工人都不在家,於是製作「橙味飯」予子女,引起網民熱話。近日又有家長自創新口味雪條,就是菠蘿炒飯雪條。

Facebook專頁「Day Day Explode日日爆」每日都會分享不同家長的「暗黑料理」,除了早前港爸特製的「橙味飯」外,近日有位港媽分享自己的「菠蘿炒飯味雪條」。

該港媽留言:「有個三歲小朋友好中意食雪條,又中意食菠蘿炒飯。有日問佢想食咩味嘅雪條,佢話想食菠蘿炒飯味。咁啱雪櫃有隔夜飯同菠蘿,就決定同小朋友一齊做波蘿炒飯雪條。材料有白飯、罐頭菠蘿、雞蛋、豬肉鬆(小朋友超中意)、提子乾、芝麻、椰青水、黃薑粉、咖哩粉同糖。首先跟足食譜炒左個菠蘿炒飯先(但唔落鹽),攤凍之後加椰汁同糖再倒落雪條模雪過夜。結果非常成功,小朋友好開心。其實味道唔差(exactly菠蘿炒飯味),有啲似紅豆雪條嘅口感同嚼頭。食完好似食左碗飯咁,氹唔食飯嘅小朋友一流。大家都可以試下。」

版主見到港媽傑作,都大讚媽媽肯聽小朋友訴求:「當我阿媽話食飯要趁熱食……呢個阿媽真係有聽小朋友講架!」雖然「菠蘿炒飯味雪條」聽下去很像暗黑料理,而且更似劣食,但普遍網民對這味甜品沒有負面評價,而且大讚港媽會聆聽小朋友的意見:「我好欣賞呢位家長,佢冇同一般家長一樣 foul 咗個小朋友嘅 idea,反而同佢一齊整一齊試,呢件事好 warm!」而且多年後也可以當是回憶跟小朋友分享,是一件開心事。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓