余德丞拍片自爆從未試過微波爐叮飯 Dickson名校出身有家底住跑馬地2千萬豪宅

2020.08.25

近年不少藝人除了幕前演出之外,亦嘗試踩過界發展做YouTuber,例如TVB藝人余德丞Dickson。新冠肺炎疫情期間,Dickson就抽時間拍攝了不少vlog介紹自己日常生活,最近就他就分享自己下廚過程,更公開了自己未試過用微波爐叮飯的一面。

余德丞Dickson提到,近來多了時間留在家中,見到身邊很多人開始嘗試下廚,例如氣炸鍋及焗爐等等。他表示「其實我都想煮但我又真係唔識煮,所以見有新野,仲要係叮叮野,我決定,處男下海,買嚟試下」。

他自爆從未接觸過「叮叮飯」,更特登開車過海去九龍買微波爐食品。Dickson閱讀食品包裝上的說明,不明白何為「膠袋開孔」,幸好身旁有友人作出解釋。

在擺入微波爐之前,Dickson猶豫不決,重複詢問是否安全,開啟微波爐時更是雞手鴨腳,令友人直言「我肯定你沒有用過微波爐」。

不過之後余德丞表示:「我重申,微波爐我係識用嘅,係平時比較喜歡叫外賣同食杯麵,所以比較少用啫。有時,我都會用嚟叮翻熱啲湯」。

高大威猛的余德丞是傳統名校香港華仁書院出身,曾是香港游泳代表隊成員,被視為筍盤男神之一。據悉Dickson家住跑馬地大坑道嘉園一個豪宅單位,市值約2000萬,而且與天王郭富城做鄰居。此外,有報道指他與家人聯名共同擁有海怡半島單位,而家人更手持總值逾半億物業。


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓