【食用安全】市面有牛奶含類雌激素致癌 2020最新測試8款安全牛奶產品名單一覽

文: LorLor Lee
2020.09.18

牛奶都是不少人早餐之選,除了選購時會睇睇是否高鈣低脂之外,又有無留意牛奶包裝上的成分資料呢?有生物科技公司水中銀早前就對市面上常見的牛奶及牛奶飲品進行安全檢測,當中有8款通過毒素測試,不含類雌激素,睇睇最新無毒安全牛奶名單!

生物科技有限公司水中銀旗下的小魚親測公佈2020最新研究結果,測試市面常見牛奶及牛奶產品,檢測牛奶中是否含有類雌激素。結果顯示有有8款通過毒素測試,不含類雌激素。

Click圖睇睇無毒安全牛奶名單:

若人體進食過多類雌激素,可導致嚴重的健康問題,例如內分泌失調、生殖能力下降、兒童性早熟、糖尿病甚至癌症等。而孕婦、嬰兒、發育中的兒童及青少年則最容易受雌激素影響。水中銀在今年及2017年進行2次牛奶安全測試,採用了斑馬魚胚胎,以及轉基因鯖鱂魚胚胎作急性及慢性毒物測試。以下列舉通過2017年測試並表現理想的46款安全牛奶

香港常見品牌牛奶/牛奶飲品:

 

亞洲品牌牛奶/牛奶飲品:

澳洲品牌牛奶/牛奶飲品:

歐美品牌牛奶/牛奶飲品:

資料來源:小魚親測

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓