【消委會】20款汽水/乳酸/運動飲品糖含量排行榜 飲一罐已超過每日建議攝取量一半!

文: LorLor Lee
2020.10.22

近年來大眾對健康的關注越來越高,對各式飲料的糖份含量都會有所注意。消委會最新測試市面上51款預先包裝飲品,報告顯示有近4成飲品如汽水、運動飲品一罐的糖份含糖已超出每日建議的游離糖攝取量的一半或以上,長期攝取過多糖份可令人致肥,更增加患上心血管疾病風險。大家下次選購時不妨注意一下喇~

市面上甜品飲品林林種種,口味多花樣又吸引,但其實其含糖量往往十分高。因此現時不少消費者在選購飲品時都會傾向買「無糖」、「低糖」等產品,看似糖份較少更健康。但其實這些飲品均加入了甜味劑,甜味劑為代糖的一種,雖然沒有熱量,但其甜度比蔗糖高出過百倍。曾有研究指出甜味劑本身隱藏健康風險,過量攝取可降低味蕾敏感度,讓人想越食越甜,長遠可令人致肥,更有機會增加患冠心病、中風的風險。

 

 

消委會測試51款預先包裝飲品,除了檢視標籤的糖份水平,測試亦有量度樣本中的甜味劑含量。世衞建議一般成人每日攝入2,000千卡能量計算,即不應攝取超過50克游離糖。

 

而此測試當中有20款飲品均超出建議糖分攝入量的一半,以下整合了20款汽水、運動飲品及乳酸飲料的糖份排行,大家平日在選購飲料的時候不妨注意一下,免得攝取過多糖份而影響健康!

Click圖睇睇 無酒精碳酸飲品的糖含量:

Click圖睇睇運動及能量飲品糖含量:

Click圖睇睇乳酸及其他飲品糖含量:

資料來源:消費者委員會 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓