幼稚園生練寫「氣」字卻被老師話寫錯 港爸睇完一頭霧水:我個仔做錯啲咩?

文: Ling Kwok
2020.11.16

現在不少大人看回小朋友的練習,發現學習內容已比以前艱辛,而老師的要求也比之前嚴格。就好似有位港爸就在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」上載兒子的功課,而網民睇完都解釋唔到原因,究竟係乜嘢?

該名港爸的兒子正在唸幼稚園K2班,早前有一份抄寫功課,發現其中兒子所寫的「氣」字卻被老師圈起「米」的部分話寫錯,但港爸仔細看多幾次後,發現老師所寫的「正字」與兒子所寫的無疑,於是忍不住在網上發問:「我個仔做錯啲咩?」

網民看過老師所寫的「正字」,都直言冇咩分別,甚至與功課上的「氣」字一模一樣,同樣不明白老師何以話錯,事件引起了一眾網民討論。

有不少網民都覺得老師過於吹毛求疵,見到K2生寫字已是很整齊,大讚:「值得一讚嘅係小朋友真係好叻, K2已經控制到小手肌,寫到啲咁深嘅字,仲要寫到咁靚!叻叻!」其他網民亦有尋根究底,找到教育局所編制的《香港小學學習字詞表》,發現「氣」字最後一筆不是貼住十字最中心的位置,與功課上的氣字有些微差別,網民就質疑如果要圈,應該要「圈埋印刷嗰個字」。亦有網民表示「氣」字最後的筆劃為「左撇右點」,但老師寫法是右捺,所以老師都錯!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓