傳參考Apple環保減碳措施 Samsung新手機或不再附送充電器

2020.12.14

今年Apple蘋果推出iPhone 12系列時,同時宣布為環保減碳不再附送火牛及耳機,令不少用家都擔心其他手機廠商會效法。最新就有外媒透露,手機品牌Samsung或會參考Apple減碳措施,即將新推出Galaxy S21 系列手機或不再附送充電器,當中包括 Galaxy S21、Galaxy S21 Plus、Galaxy S21 Ultra三部下月推出的新機。

其實今年10Apple公佈不再提供充電器和耳機後,引起多個手機品牌公開揶揄此決策,更強調自己產品有附送充電器配件,而Samsung亦是眾多表態品牌之一。

但最近外媒My Smart Price報導指出,Samsung將會參考Apple的環保減碳措施,新推出Galaxy S21 系列手機或不再附送充電器,更指相關消息已通知巴西電訊監管局。雖然用家或需額外購買充電器,但消息亦指Samsung將會調低充電器價格。

雖然有關消息仍有待官方確認,但大家又是否讚成環保而不再附送充電器呢?

來源:my smart pricegsmarenaphonearena

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓