黃智雯打電話整蠱趙希洛借一百萬做首期買樓 閨密義不容辭幫忙一句說話力證姊妹情深

文: Ling Kwok
2020.12.24

黃智雯今年憑《使徒行者3》飾演章紀孜Madam G成為了今屆台慶視后大熱。最近她有新搞作,出了個整蠱好友系列,其中一個就是要問趙希洛借錢,測試一下與好朋友的友情可以去到有幾深。

黃智雯除了有胡說八道會之外,趙希洛也是她最好的朋友,所以整蠱系列中也鎖定了Candice,目標就是向對方聲稱要買樓,所以要借一百萬。

可能兩人的感情實在太好,所以黃智雯最初都唔知點樣開口。後來她就打蛇隨棍上,以唔知點開口以由,直接講出想向趙希洛借100萬。 

Mandy講出請求後,話筒另一邊卻靜了數秒,而趙希洛定過神來就以「我盡量幫你,要計一計先。」為了令趙希洛確實答應會借錢,黃智雯大打感情牌,大談兩人在法國時在床頭傾心事,講到趙希洛拍晒心口應承黃智雯有咩事都會盡力幫忙。

而趙希洛最後都有答應黃智雯,但就笑言自己人工好低,未必會借到一百萬,但都會盡力幫,叫對方放心,可見兩人的感情深厚。

通話之間,黃智雯踢爆趙希洛有好多私己錢,而趙希洛也大派定心丸予黃智雯,就算借錢都不會傷到大家感情。去到最後,黃智雯和盤托出自己整蠱趙希洛。Candice唔單止冇嬲,更即場與黃智雯「打情罵俏」,足見兩人確實係好好朋友!想睇成條片可

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓