港女懷孕一周後被分手 男友得悉後即潛水 剛買樓頭痕冇錢供 與家人斷聯絡傾訴無門嘆天意弄人

文: Ling Kwok
2021.01.06

近日有位港女在討論區講到自己得知懷孕一星期後,卻經歷被男友分手,深受打擊。失去男友的情況之下,事主的工作及家庭又不盡如意,於是在網上大吐苦水,覺得命運弄人,引起網民的熱烈討論。

該名港女於連登討論區大吐苦水,講到自己懷孕一個月後被男友分手。就算當時苦苦哀求仍不果,直到身旁朋友看不過眼,將事主懷孕之事告知男方,男方才心慌慌帶事主去驗孕,但到頭來仍不了了之,潛水唔應人。

而事主不但被分手,還煩惱自己剛轉新工,未做夠一年不能享有有薪產假,只能請無薪假,直言:「生完小朋友樣樣都係錢,幾個月冇收入真係搞唔掂」更令人頭痕的是,事主剛置業,出年開始就要開始供樓,面對突如其來的轉變,一時顯得手足無措。

事主因此事感到孤單寂寞,因為幾年前因與家人爭執,「我同老豆斷絕關係, 搬出去住咁耐都冇同屋企人聯絡過 ,宜家身邊得幾個best friend知我有咗,唔知點同屋企人開口講」因此感到迷惘,直言想放棄所有,移居到加拿大生活,不過事主最後還是決定將BB生下來。

此文一出引起了熱烈討論,有不少網民覺得事主的決定不太明智,明知自己獨力照顧BB兼要供樓會吃力仍死撐,最後只會壓力爆煲;亦有網民留言鼓勵事主,希望她能咬實牙關面對未來的困難。而事主最後還是堅持會把BB生出來,坦言有避孕之下都要做媽媽,可能是天意。

來源:連登討論區

圖:unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓