16年港姐冠軍馮盈盈曬旗袍相 江嘉敏跟機被嘲18歲舊照撼唔贏26歲FYY

2021.02.05

16年港姐冠軍馮盈盈與藝人江嘉敏本來是形影不離的好友,後來因「富豪船P」傳反面。雖然二人在公開場合堅稱關係友好,但不和傳聞甚囂塵上,事關江嘉敏在IG暗示自己要帶眼識人,馮盈盈又在節目談及雙面人,被網民認為意有所指。

日前馮盈盈在IG分享了自己身穿旗袍的照片,寫上「20210203「立,始建也。春氣始而建立也。」- 《群芳譜》二月三日 立春」。之後她又再上載多一張旗袍照,並配文「20210203好花不常開 好景不常在愁堆解笑眉 淚灑相思帶今宵離別後 何日君再來 ?- 《何日君再來》鄧麗君」。

馮盈盈出POST曬旗袍照後,「好姊妹」江嘉敏亦跟機曬18歲時穿旗袍的舊照,並表示「立春。新一年要更努力,要好好的成長,好好的做好自己。看著18歲的自己,忍不住慨嘆時間真的過得好快。太瘦,穿旗袍沒有玲瓏浮得的感覺。肉太多,更加穿不下旗袍!18歲的時候剛剛好!#呢排突然好想拍古裝#好多前輩話古裝辛苦到暈#琴日外景同我做對手戲嘅小朋友同我同生肖#佢哋知道咗唔知點解笑得好開心#張相真係18歲嗰陣影#好記得導演死都要將件加細碼再改細佢#佢話咁樣先有野睇」。

兩人同日出POST,有網民都認為江嘉敏有意與馮盈盈的旗袍造型對撼,又指她抄POST:「做咩抄人po旗袍,caption都要抄」。網民比較兩人的旗袍造型,直言26歲的馮盈盈明顯更勝18歲的江嘉敏,而江嘉敏青春無敵的18歲舊照反而略遜一籌。

圖:IG@馮盈盈、江嘉敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓