一文睇清台灣鮮芋仙15款人氣甜品卡路里排行榜!最高卡芋圓甜品熱量等於3碗白飯

文: LorLor Lee
2021.03.10

芋圓仙草是不少港人的甜品宵夜心頭好,人氣台式芋圓店鮮芋仙香港各間分店更長期大排長龍,十分受歡迎。但大家又有沒有注意鮮芋仙甜品熱量呢?有台灣營養師最近於網上公開台灣鮮芋仙15款人氣甜品的熱量,看似清爽的甜品其實卡路里都不低,當中更有4款卡路里超過700卡,榜首熱量更接近3碗白飯的份量!

人氣台式芋圓店鮮芋仙一直人氣高企,主打的台式仙草芋圓甜品是不少人的飯後甜品。有台灣營養師高敏敏最近於網上公開台灣鮮芋仙15款人氣甜品的卡路里,例如招牌仙草沙冰、手工芋圓系列、仙草系列等等。當中有幾款甜品熱量高企超過700卡,相等於超過2碗米飯的卡路里!

▼▼鮮芋仙甜品卡路里排行榜▼▼

(卡路里排名由高至低)

*以上為台灣menu甜品款式,部分與香港menu有所不同,可參考圖片所顯示的甜品材料

營養師高敏敏指出,由於這些甜品主要由澱粉、糖、油等組成,例如當中的粉條、芋圓、紅豆、綠豆、花豆、地瓜、芋頭、薏仁等全部都含澱粉,所以加入了澱粉類配料的甜品都相對高熱量。各位芋圓控、甜品控要注意喇!


資料來源:營養師高敏敏;圖片來源:MeetFresh鮮芋仙

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓